Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Disember, 2011

why ?

kenapa setiap manusia perlu ada cinta .  kenapa derita juga yang hadir .  jika setiap manusia perlukan cinta . mesty pengorbanan akan terjadi .  walaupun kita tidak jangka .  hadirnya si DIA disisi bagai sempurnalah diri .  dalam menyulam cinta kecewa menghampiri .  walau secebis kasih yang ada akan ku hargainya .  pun tidak pernah ku sesali .  kerana akan abadi kenangan dengan si DIA walaupun SESAAT .  jika aku pilihan kedua .  akan ku terima walau hati pedih .  cinta tidak menghalang sesiapa untuk memilihnya .  *BERSAMBUNG .

flyyyyy

ingin ku terbang tinggi ke awan ..
 ingin juga aku terbang bebas tanpaa memikirkan masalah yg ada .
 tapi aku hnya insan biasa yang td pernah lari dari masalah .
 masalh yang hadir itu adalah dugaan buat ku .
 i belive i can fly . 
#mmg orng pecaya ponnnnnnnnn .

kerana terluka

ingatkan panas sampai ke petang rupanya hujan ditengah hari  kilat sekali join , abis banjir #okey itu dh over dia lebih bahagia berada dengan orang sekeliling dia , aku pon tompang senang dengan dia . aku harap dia akan bahagia  aku akan undur diri .secara pelahan sedikit demi sedikit  *okey ayat pasrah melayu  walaupun aku xmampu tok melupakan dia . apakan daya itu saja yang aku mampu . melihat dari jauh . aku harap dia akan bahagia :)
BHAI CHINTA

tentangnya .

kesedihan hati tidak dpat diubati biarpun tersenyum lebar .
hati dan perasaan orang selalu dijaga aku .
tapi hati dan perasaan aku diperkotak katik kan .
biarpun aku berdiam tidak bermakna aku terima .
diamnya aku bermaksud tidak mahu betengkar .
kerana itu berdiam bebih baik .

aku sering mengaja hati dan perasaan orang lain .
tapi .
mereka - meraka tidak pernah nak menghargai aku .
hati dan perasaan ini seolah-olah bahan jenaka .
biarpun sedih hanya dihati .
simpan dan pendam hanya termampu .

kian aku mengusung pergi perasaan ini sejauh yang mungkin .
biarpun beribu batu ku hilang kan sengketa ini .
tapi
tersimpan dilubuk kecil hati ini kesinggunan perasaan ,
namun itu hanya aku dan ALLAH S.W.T sahaja yang tahu .

kini ,
perasaan ku menjadi mundur
untuk menjaga perasaan orang laen ,
biarlah aku di kutuk mahupun di persoalkan
aku tetap berdiam diri kerana ....

BERDIAM ITU LEBIH SEMPURNA

kepada dairy

seronok n happy sebb dapat tengok dia on9 . 
ermmm . aku hanya mampu melihat saja . xdapat "besembang" dgn dia .
bilalah aku dpt 'chat' dgn dia . ermmm
sedih , pilu , melilukan ,
tacing nihhhhhh .
*okey OVER. 
#nak serius sat .
aku rindu dia . 
nak buat macam mana nihh 
aku dah buntu . gila pon ada .
weyyhh ang dengaqq x . aku rindu diaa .
sat2 . nak habaqq kt dia pulak .
awk2 sy rindu awk .
awk rindu saya x?
:(

luahan hati .

kenapa kau yang aku pilih ?
kenapa aku xdapat nak lupakan kau ?
kenapa kau muncul dalam hidup ku?
kenapa kau muncul dlm hidup aku ?
kenapa semua ini terjadi ?

aku dah bosan utk hidup begini .
hati dan perasaan ku  mnjadi mainan buat kau .
puaskah kau laku kan semua ini ?
adakah ini satu permainan atau dugaan buat ku .
apa harus aku lakukan .

aku sangat sayang kamu.
aku rindu kamu .
TAPI ,.
itu cuma aku .
hanya aku saja beharap sedemikian .

aku ingin pelukan mu
kasih sayang mu
belaian manja mu.
tapi itu hanya mimpi .

jika aku bukan yang terbaek buat mu
katalah .
aku akan mengundur diri .
jika kau syg kan aku .
peluk lah dengan sekuat hati .

jika kau membaca coretan ini ,
aku ingin kau tahu .
aku rindu setengah mati .
:)

SENTAP

ermmmm . serius aku terasa dgn ampa semua . dh balik cuti xcall or msj aku . pas2 plan kuar jenjalan snyap2 . pas2 klu aku xjoin nak sentap n kata kt aku . xpa weyh aku sedaq aku sapa dkt mata ampa . time perlu ja jmpa aku . time xperlu . lupa terus .biar la aku dngan caraaa aku . ampa buat la haluan ampa sendiri , aku pon xnak gngu ampa stdy . aku doakan ampa semua berjaya . aku kat sini hnya mampu melihat dari jauh kebahgiam korng . aku mintak halal dunia n akhirat klu aku terlanjur bergurau . okey . simpanlah kenangan kita bersama dahulu . GROUP ANNOYING in my memory . :). strt dari form 1 sampai from 5 . gelak tawa bersama . susah senang bersama . aku happy dgn ampa . enjoy u life geng . :) . sekian .

sambungan dita tadi weyh ~

gembira x tengok gambaq nihh . hahahha .

gembira sangaT~

# hari yang mengembirakan aku .  aku seronok dapat brjumpa dengan siDIA .  aku dapat luangkan masa bersama .  alangkah seronoknyaa .  macam dunia ni aku yang punya .  HAHHAHHA .  banyak kenangan kot .  SWEET SANGAT .  TAPI hanya dua hari saja aku dapat bersama dia .  DUA hari okey la 2 .  seronok kot . KAU ADA ??  satgi aku uploud gmba seronok aku . hahhahaha .  TERBAEK laaaa . aku xboleh DATING lama2 dgn dia sebab .  aku ada tanggungjawab yang perlu dibuat iaitu EXAM yang teramat penting STPM  . hahahhah . akan ku simpan kenangan bersama kamu .