Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Ogos, 2011
Kenapa cinta itu memeritkan?? Kenapa cinta itu memedihkan?? Kenapa cinta itu memahitkan?? Kenapa bila kita mencintai seseorang itu, Dia pasti akan menghancurkan hati kita.. Kenapa cinta itu tidak semuanya indah??Kenapa cinta itu menggilakan?? Kenapa aku menangis?? Kenapa aku bersedih?? Untuk seseorang yang tidak menyayangi aku... Untuk seseorang yang tidak mencintai aku?? Hati ku perit..Hati ku hancur bila orang yang aku sayang pergi tinggalkan aku..  pegi kepada yang lain...:(:_(

ermmmm !

aku terbaca "status" FB dia . dia tulis "aku rindu dia" siapakah dia itu .  adakah aku?  ermmm mungkin jauh sekali. klu lah aku orng nya .  akulah manusia yg pling bahagia .  tp mungkin itu satu anggan2 .  xpa la mungkin biarlah aku memendam perasaan ini !  kepada sesiapa yg dpt memiliki cintanya jaga lah dengan sebaik .   mungkin kerana anda adalah orng yg pling bertuah ! (",)  serius aku ckp kegembiraan aku hnya di wajah .  tetapi didalaman .  hanya ALLAH S.W.T sahaja tahu .

apabila kami bergabung

kegilaan melanda ~

                                                          munculah kekiutan aku ~

                                                    apabila si gila kamera bergambar ~

                                                        erhhh ~ persamaan berlaku

                                                                 mereka   <3

gila~

aku cuba untuk lupa kan dia .  sejauh mana aku lari aku merasakn bayang2 dia mngejar aku ,  aku berhnti belari lalu aku berjalan tetapi aku merasakan bayang2 dia mngekoriku ,  aku cuba lagi untuk melupakan dia .
 adoii apakan daya !  aku bisa memendam sahaja perasaan itu .  manakala dia berseronok dan bersuka ria disana .  tangisan aku seolah2 mnjadi 1 kegembiraan untuk dia .
 akhiranya aku cuba lagi untuk melupa kan dia .  kegagalan aku jelas ternyata kerana aku gagal untuk melupakan dia .  disini aku duduk mngenangkan suka duka aku bersama si dia .  walaupun sekejap seolah bg ku .
 bertahun2 .  keperitan untuk aku melupakan dia mmg pedih .  disini .  dulu dia tempat aku beradu kasih .
 tetapi sekarang .  disini lah tempat aku luahkan isi hati  ku !  saya masih sayang kamu . :(

aku :(

jelaskan padaku isi hatimu
seberapa besar kau yakin padaku
untuk tetap bisa bertahan denganku
menjaga cinta ini

pertengkaran yang terjadi
seperti semua salahku
mengapa selalu aku yang mengalah
tak pernahkah kau berfikir
sedikit tentang hatiku
mengapa ku yang harus selalu mengalah
pantaskah hatiku masih bisa bersamamu

jelaskan padaku isi hatimu
seberapa besar kau yakin padaku
untuk tetap bisa bertahan denganku
menjaga cinta ini

mengapa selalu aku yang mengalah
tak pernahkah kau berfikir
sedikit tentang hatiku
mengapa ku yang harus selalu mengalah
pantaskah hatiku masih bisa bersamamu
2X

perhhhh ooooo `~

sehari suntuk aku berjalan shoping . pg td kol 12 aku gerak g penang ! perhh terBAEKK laaa . first aku g sunway carnival cari benda apa pon xtau buang masa sat ! ahhahahah . secound aku g jusco perda . disitu lahh rumah ku syurga ku ..hahah bejalan smpai xingat nk balik.. tunggu lg kedai keSUKAan ku ada disitu . hahahha. sampai kol 3 lebih .lpas2 aku teman kak aku cari kasut die kt pasifik .hahaha (xtau ejaan) lama gak laa. lapas 2 btolak blik. time bbuka plak kami 1 family bbuka umah kak aku kt aman jaya . lpas ja sembahyang magrib . apa lg . shoping time again .HAHAHAHAHAHHA. g CS plak . cri kasut aku ,n mak aku shoping seluar . ni pon baru blik. hatoiii lenguhhh kaki ku ,.. sapa nk tlg urut . tp aku rasa mcm rugi xboleh baut trawihh mlm ni...ummmmmmm. tp ada 1 kejadian brlaku d CS td .. mngejutkan aku . ada seorng pakcik or abg . xtau la kna kepung ramai2 ,. sbb diaa aku xtau .makcik 2 ckp dia tiba2 jatuh (sawa tarik lakot) . lpas 2 ada seorng pacik ni ckp dia nk curi seluar ,.ermm…

happy

haaaa ! ni selipar yg aku bru bli . yg ni spe nk ambik plk. habaqq lekaihhh . aku boleh simpan duit bli yg lain plk

kesetiaan

sedih aku dia buat mcm ni ! knpa aku yg menanggung semua ni ! aku rindu dia,aku syg dia, aku xpnah benci dia , tp dia , hermmmmmmm. knangan aku dgn dia habis mcm 2 jaa. aku rindu saat 2 dia wishh gud nite ! ,time blik skolah ada yg teman ! klu rindu ada yg belai , ishhh semua 2 hilang dr pndangan aku , adakah dia sememangnya dah lupa atau pon sebalik nya . aku perlukan dia dlm hidup aku, aku perlu kan dia dlm stdy aku , aku perlu kan dia utk sgalanya . dia sja yg pham aku , adoi . perik nya hati ini . dugaan demi dugaan . haishhhhhhhh !  rasa klu aku mati sekali pon msty xda orng peduli kan , kenapa,mengapa aku yg terima semua ini ! slepas dia bg aku harapan utk tros stdy ., dia yg hilang , dan aku kini trumbang ambing ! lantas aku ingin pergi mninggalkan dunia ini ! apakan daya aku hnya insan biasa yg tidak layak utk menerima cintanya , berulang kali aku kata kn aku mmg xlayak untuk mncintai dan dicintai , =( . syg nya dia terus begelak ketawa dgn keseronokan nya , .thankz bahagiakn …

)=

kenapa semua ini trjadi kpda aku . adakah aku ini xlayak utk dicintai . aku syg dia . tp knpa dia buat aku mcm ni knpa aku yg tnggung semua ini . YA ALLAH sungguh berat dugaan kau trhadap aku . kepada pihak g bkenaan . tlg laa. aku syg kamu . aku ing in kamu .I LOVE U

dugaan ku !

YA ALLAH . kau kuat kan lah hati aku . dengan dugaan yg kau berikan kpd ku ! . aku bnyk besabar . kn harapan ku kesabaran itu berbaloi . kepada pihak yg brkenaan . bkn niat aku nk memalukan kamu , aku cuma mnjalankan tugas yg diberikan .jika aku gagal mmbentuk kalian bermakna aku gagal mlaksanakan tugas itu ! sayangnya kalian berpendapat laen dr orng yg kecil dr kamu . budak sekolh tingkatan tiga pon paham apa itu peraturan . dah besar pon xtau lg . ermm .. harap2 tahun depan kalian lebih aman . selepas permegian ku dr sekolh itu .

)=

ohh my ELMO . ermmm sedihh laa baru ja bli bju ni smlm . tngk2 xboleh pkai sbb xmuat ! .. )=

ulangan .

bru jaa bli . truss pkai ..haaahahh ! cunn x ..haaahha

gembira

selipar yg bru jaa di beli ..haahahha .. thankzz kpada si dia yg mnemani sy td !

pasrah

setiap penemuaan pasti ada pengakhiran ! kenapa setiap kali aku jumpa orang yang aku sayang mesti xkekal lama , . adakah aku xlayang mnyintai orng tau aku xlayan dicintai ! aku hidup dalam kelukaan , aku pasrah dengan kehampaan . saya tahu saya xsempumrna ornag laen . kerana saya hnya insan biasa yg bisa rapuh di jalanan . baru sahaja kebahagiaan yg aku kecapi mekar . akan hilang dengan begitu saja .aduhhhh perit nya hati ingin menerimanya !  kesedihan aku hnya aku dan ALLAH S.W.T  saja yg tahu . aku harap perasaan inni tidak akn penah hilang utuk mnyintai orng lain !

lpas joging

joging untuk kurus ! penat sehhhhhh !

broken heart !

hati ku mudah trguris ! kini perasaan ku hncur lebur .. ADOIIII mudah nya  perasaan aku kecewa sebegini rupa ! kepacayaan aku trhadap manusia laen bkurangan disebab kn dia !TERUS HANCURKAN HATI SAYA

petirrr !

kejadian yg mengejutkan . jam menunjuk kan 1.35 pagi . aku xboleh tdo . dah xboleh tdo apa lg ! on FACEBOOK laa ! tunggu lagi .HAHAH . tp apa yg aku tengokk kawan baik akui time form5 dah kahwin !OMG ! dia xbg tau aku pon , sedih nyaaaa.tp yg penting tu bkn bf lama dia ..huhuhu . BIARLAH RAHSIA. tp terasa siot die kawin xbg tau ! OKEY FINE . xpaa mungkin ada sebab dia xbg tau . xpa aku pham keadaan .. aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU . SEMOGA KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT N DIKURNIAKAN ANAK2 YG SOLEH DAN SOLEHAH ! peace !! (doakn aku pulak ..huhuh)

menumpang !

aku dengar kata dia happy sekarang ~! errrrmmmmmmmm ! aku rasa aku tumpang gmbira atas ke "HAPPY" an dia..dia happy smpai tekelu lidah ! tp syg nya aku x boleh melihat dia happy depan mata! aku harap 1 hari nnti aku dpt kegembiraan itu bersama dia kembali ! :) .......... SALAM

kisah hati~

aku pendam perasaan ni dah lama ! aku tringin ada seorng abg yg boleh aku berkongsi pendapat , cerita aku pnya msalah, yg pham aku . .  tp semua 2 angan2 aku . kira sekarang aku pendam dan terus pandam masalah aku , pendapat aku dan lain2 ! 

...

lagu lagi satu lagu yg dia bg dekat aku ! APA MAKNA INI SEMUA ?
YA ALLAH kuat kan la hati ku untuk menempuh dugaan in ! hati ku sungguh rapuh utuk semua ini ! aku xberdaya lg. satu masalah belum selesai timbul lagi 1 masalah ! aku hampir putus harapan . dan kini aku mula berhenti BERHARAP ! aku hnya manusia biasa dan tidak mempunyai kesempurnaan dlm hidup ! aku syg dia sngt2 kenapa dia buat aku seolah2 xdihargai . aku hnya mnusia biasa ! xkan penah lari dari masalah ! aku mahu kau berdamping dngan ku . aku xsanggup kehilangan diri mu lagii ! aku xkaut .kau lah pendengar setia ku ! AKU MAHU KAMOO !

minggu sedih !

kebahagiaan yg aku dapat selalunya seketika . mengapa?kenapa?bagaimana ? semua soalan tertanya2 aku sendiri ! kebahagian itu adakah untuk manusia terpilih ? adakah aku tidak trpilih dlm golongan itu . mungkin ALLAH telah tentukan kebahagian seseorng itu ! hnya kita perlu redha dgn qado & qadar . kini DIA tidak seperti dahulu ! dia yg aku anggap penyeri hidup ku ! kini DIA mnyifatkan dirinya telah berubah ! aku sendiri trpinga2 aku seolah2 mngejar bnyang2 ku sendir tnya ada pnghujung ! haruskah aku menitiskan air mata semata2 hnya ingin hilangkan kesedihan ! aku sudah hampir mnghampiri ketewasan hidup ! dugaan demi dugaan . masalah demi masalah , aku tempuh tp soalan ini aku tidak kuat untuk hadapi nya ! kembali lah kepada ku ! aku ingin kamu mendampingi ku ! hanya engkau saja bisa mmbuat kubahagia . dan kau juga mngajarku tentang erti hidup ! SALAM *
lagu nih ! bnyak mkna bg aku ! MIMPI INDAH !

bahagia

bahagianya hari ini ! manusia yg aku syg add aku blik ! YA ALLAH kau telah temukn kami semula . aku mohon padaMU , agar kau kekal kan hubungan aku dengan si dia ! yesss lagu weslife 2 jd bekekalan ..LALALA