Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari November, 2011

biarlahhh

biarlahhh mgkin ini kabar sedih bagi aku dan kabar gembira buatnyaa .  kini dia menjadi milik orang lain .  sekarang aku terpaksa mengundurkan diri walaupun terpaksa .aku hanya mampu berdoa agar dia lebih baek dariku ,  wanita ialah hiasan dunia .  seindah hiasan adalah wanita solehah .  lepas ini aku xkan gangu kamu dan aku berharap juga kamu tidak mengangui aku .  TAHNIAHH :(

leBoss

makanan tengah ari . kau ada???

dan dihidangkan dengan air ini .. perhhhhhh MANTOPPP ~



akhirnya ini lah jadinya . LAPAQQQQ WEYHHH ~

:(

bila lah saya boleh pakai fon ni :( ..... *TERINGIN LAMA DAH*

~ AKU BUKAN TOMBOY ~

melihat dari poster ni cita dia mcm menari jaaa . nak pulak scha yg belakon . minat gila kt dia . nak2 tengok cita nihhhh ~ tp aku nak exam plak . HATOIIII cita ni pon kuaq time aku nk2 exam . xpa2 boleh DOWNLOD ahahhaha ~

hari bahagia kakak ku ~

ni la pelamin yang kakak aku punya nnty . simple but nicee :)



ini plak tempat tidur . chantekkk x . makcik aku buat . uuhhhhhhhhh ~  KELAS KAU MARIAAAAA ..... 

biarkannn ~

kegilaan berboling . ambik kau ~

patah seribu ~

mungkin kehadiran aku membuat kamu kesedihan ,  hadirnya aku juga banyak membuat kamu terluka ,  andai ditakdirkan aku pergi dari hidup kamu ,  itu kerna terpaksa ,  andai juga aku terpaksa undur diri ,  biarlah aku membawa diri yg terluka kesedihan ini ,  akan ku perhatikan kamu dari jauh ,  andai ditakdirkan juga tuhan mencabut nyawa ku ,   aku redha dan aku terima ketentuan illahi ,  disampin itu aku cukup gembira kerana pernah hidup dalam hati kamu walaupun seketika waktu ,  andai bulan bicara kesedihan itu , aku memohon kamu izin kan aku melangkah pergi dari hidup kamu ,  mungkin kepergian aku menjadi kesedihan sementara buat kamu dan akan bertukar menjadi ceria ,  dengan ketiadaan aku ,  mungkin aku akan rindu senyuman mu ,  gelak tawa mu ,  kelucuan kamu ,  jenaka kamu ,  uhhhhhh...... ,  rapuhnya hati ini apabila kesedihan itu melanda ,  mungkin itu takdirnya dan biarlah ia menjadi PATAH SERIBU .