Langkau ke kandungan utama

new update !


tudiaaaaa ! pejalanan yg xdirencana , WAHHH ! sastera plak ..tiba2 semalam aku dapat msj dr kwn aku nk mantion nama ke x?????? ermmmmm , okey nama dia amirul hakim ..HAHAH . dia tnya aku ada mana , msa 2 aku baru ja nk kuar ngn mmbr aku . ermmm , pas2 dia nk ajaq kuaq , aku kata nnty aku blik aku msj! so . aku da blik aku msj dia , dia kata dia mai kol 5.30 , agak kelamaan aku mnunggu ! apa lg layan muzik2 dlulu daa. perhhhh dengar salma nyanyi nek bulu ketiak aku ,,hahaah ,, lpas salma FT (faizal tahir) pnya syok2 aku layan lgu 2 . myrul smpai ! adoii kcau kot ! best doh lg karma by FT . nak2 plak ada sora SITI ! LALALALALa. dengan muka yg bengang+ marah tp menampil kan senyuman . aku pun keluar lah ,, tiba2 dia ajak kuaq "date" dia nk blnja makan .. adoiii bab mkn mmg aku xtolak !HAHAH...plan 1 nk g mkn kt cs ,tiba2 xjd ,kami g mkn kt hotmas ,than smpai jaa hotmas myrul ajk mkn kt secret resepi ..haaha gilaa ! ..hotmas cukup *lpas ja mkn kmi smbng n jam mnunjuk kn tepat pkol 6.35 ptg, die ajak sumbngkn suara *karok* . da orng nk blnja _tunggu pa lg_ layanzzz ! abis 10 lagu kami bedal ,haahha ,, time kt tmpt karok2 .tiba2 ada minah INDON .sblh bilik aku . tudiaaa pnya layan lagu depaa . smpai x ingt dia kt mlysia..haahah ,jam da pkol 7,30 kami xabis lg kot .. so layan blik 2 cpt ambik air smbyng n SOLAT ! , AKHIR kata .. p mana2 sembahyang jgn lupa ! -JOHN-

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Assalamualaikum semua , wahhh berabuk kita punya blog ni , lamakan xusik blog ni , harap2 masih bedara blog ni , hhahaha , okey start pada hari ni saya akan update blog ni penuh dengan akitiviti saya , jangan bosam pulak ye !!! ayat jiwang ? ok nanti kita selit kan sikit sikit ja , jiwnag tu masih kekal dalam jiwa , hahah okey lah nanti aku update lagi ye 11.51am - Ahad 8/10/2017

SAJAK DARI HATI

ingin kau dengar rintihan hati ini , ingin juga ku mahu kau rasai hati ini , pelukan ciuman kau ingin ku miliki , dengarlah wahai insan yang di sana , yang telah mengangut hati ini , pun itu tidak pernah kau sesali , aku menyintaimu aku menyayangimu , ingin ku belai kasih dan sayang itu , bagai memetik bintang yang jauh nun disana , tak pernah jugak aku memandang luaran mu , kau yang mendambarkan rasa ini , luruh aku , sakit aku , perit aku namun aku tetap di belakangmu memberi dan menanti harapan dari mu ,. pandang lah aku dengan mata hati , aku juga ingin rasa kan aku yang bermakna , jauh tidak bermakna lupa . hati ini membakar cinta , memilih senyum tawa untuk kebahagiaan , biarpun langit itu berjalan tanpa hnti , biarpun matahari tanpa cahaya . seiras isi dan kuku . nukilan ini bukan hanya sandiwara , coretan ini juga bukan contengan kosong , karya ini hanya luahan hati sang pengembara dunia lautan cinta , biarpun kau hanya jadi bayang bayang hidup , benar aku tidak mampu ber

apabila kami bergabung

                                                                  kegilaan melanda ~                                                           munculah kekiutan aku ~                                                     apabila si gila kamera bergambar ~                                                         erhhh ~ persamaan berlaku                                                                  mereka   <3